مکانیزم‌های بالابرهای سیار با دسترسی عمودی و افقی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 6 بهمن 1400
بازدید : 148
نویسنده : مجتبی سبحانی

مکانیزم مفصلی
ساده‌ترین مکانیزم مفصلی به حساب می‌آید که بازوها به صورت مفصل با نیروی هیدرولیکی حرکت می‌کنند، از این بالابرها در ارتفاع کم استفاده می‌‌شود، هم‌چنین دارای مکانیزم قدیمی هستند.

مکانیزم تلسکوپی
مکانیزم این بالابر به این صورت است که جک های هیدرولیک و زنجیرصنعتی، بازوهایی را که به شکل تلسکوپ داخل یکدیگر قرار گرفته‌اند را به بیرون می‌رانند تا دسترسی ایجاد کنند.

مکانیزم مفصلی-تلسکوپی
مکانیزم این بالابر نسبت به دو بالابر دیگر، جدیدتر و کارآمدتر است، به صورتی که هر دو بازو از نظر قدرت مانور و کار در شرایط‌های سخت و پیچیده از مزیت‌های فراوانی برخوردار هستند.

۰۹۱۹۷۹۴۱۷۴۰     -     ۰۲۶-۳۶۷۰۹۹۸۵

وب سایت : liftsale.ir

 

بالابر صنعتی ثابت

قیمت بالابر صنعتی ثابت

بالابر به وسیله‌ای گفته می‌شود که برای حمل بار و افراد در ارتفاع‌های مختلف و برای هم‌سطح‌سازی به کار گرفته می‌شود. بالابرهای صنعتی از مکانیزم خاصی برخوردار هستند که آن را با بالاکشنده‌ها، جرثقیل‌ها و لیفتراک متفاوت کرده است. در نگاه کلی، هر یک از بالابرهای صنعتی با توجه به هدف، نیاز مشتری و ظرفیت ویژگی‌های متفاوتی دارند.

بالابرها را نوعی ماشین به حساب می‌آورند که برای انتقال بار در خطوط مختلف تولید در زمینه‌های صنعتی و تجاری به کار گرفته می‌شود، علاوه بر موارد فوق، از انواع بالابرهای صنعتی با هدف انتقال کالا و تخلیه بار کامیون نیز استفاده می‌شود.

 

 سازنده بالابر هیدرولیکی

 





:: برچسب‌ها: بالابر صنعتی ثابت , قیمت بالابر صنعتی , بالابر هیدرولیکی ساده , قیمت بالابر هیدرولیکی مغازه , سازنده بالابر صنعتی , بهترین بالابر هیدرولیکی ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








بالابر صنعتی ، جک درب اتوماتیک پارکینگ ، کرکره برقی کلیه خدمات نصب ، راه اندازی ، تعمیرات و فروش

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان فروش بالابر صنعتی و آدرس liftsale.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com